Ny telefon

Yes, införskaffat mig en ny telefon!

Och den är min, bara min:)

Har kvar samma nummer som förut bara, så folk vet inga frågor behöver ställas.

Nu har jag flyttat ner i källaren, för varmt att sova nån annanstans.
Så imorse halv fem, började en katt kraffsa på dörren, shit täntke jag, måste jag gå upp?!
Så upp öppna dörren, han springer in i tvättstugan (han har lådan där) jag går och lägger mig, han kommer ut och tycker att jag ska leka och mysa med honom..
Det tyckte verkligen inte jag..

Efter många om´och men får jag äntligen somna om, och då är klockan halv sex, sex, nej det blev ingen promenad för mig idag :P

Jobbat, gick okej, efter jobbet för jag, mamma, mormor och kerstin till borlänge för att kika in lager 70 i borlänge.. Nej fanns ingenting, bara skit, åker ju hellre till Sågmyra om jag säger så.
In på kupolen och kika lite och fixa, däribland ny telefoooon!


Åh vill ha en jeans jacka jag såg på gina, så snygg!

Nej nu ska jag fortsätta titta på morden i midsommer :)

 
minminmin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0