Kär

Vissa tycker om den känslan och mår så mycket bättre när dom är kära.
Jag går emot strömmen och mår dåligt och blir rädd istället :P

Är ju så mycket känslor inblandade och jag vågar inte yppa mig nånting om det, rädd för att det bli fel och försvinna ifrån mig. Därför är det ju så mycket enklare att vara tyst och låta alla miljoner tankar fara runt i huvudet.


Enbart för att jag är feg...

Men jag är ju så otroligt tokigt kär i dig Påhl.. Om du kunde inse det..


(jag tror det är därför jag sover så dåligt, och för att Påhl bor alldeles för långt bort)

Nu ska jag försöka sova :/

Kommentarer
Postat av: Ninni

Tålamod Andersson...TÅLAMOD!!

Å du är inte FEG...förstår fullkomligt vilken känsla du menar...har varit där själv ska du veta!

Det kommer att lösa sej med tiden... de gjorde det för mej... som sagt vännen...HA TÅLAMOD!!!

Saknar dej här ju :(

2010-06-16 @ 18:42:04
Postat av: Ninni

....pssst...det är inte Påhl som bor för långt borta så skyll inte på honom!! Det är DU som bor alldeles åt he... för långt bort ;)

2010-06-16 @ 18:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0