okej

waaaaay to long...

det har varit dåligt här, jag vet, men att skriva på ett trasigt tangentbord är inte kul, och jag r så trött hela tiden.

men här kommer en liten lista nu iaf, bar aför att jag ahr så tråkigt :P

sen kan vi ta alla uppdateringar och bilder an annan dag :) 

48 frågor om du har tråkigt

1 - Hur mycket pengar har du på din mobil? abbonemang
2 - Har du fått en kyss under den senaste veckan? ja
3 - Vem tillbringade du minst två timmar med idag? hanna, påhl, alexander

4 - Hur lång är du? 173
5 - Vilken är den senaste filmen du sett? australia
6 - Skriv hela ditt senaste SMS i inkorgen: oh ja :)
7 - Föredrar du att ringa eller skicka SMS? Sms
8 - Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9 - När såg du din mamma sist? typ, 6 eller 8 dec, kommer inte ihåg datumet
10 - IG i något ämne? nix
11 - MVG i något? några stycken
12 - När vaknade du idag? ettpar gånger, dom jag vet är kl 6 och sen kl 10 och då gick ajg upp
13 - Vilken är din favoritplats? soffan
14 - Vilken plats föredrar du minst? just nu denna lägenhet
15 - Vart tror du att du befinner dig om 10 år? iiiingen aning, vet inte ens vart jag befinner mig i sommar
16 - Hur stor är din säng? 90 i denna lägenhet
17 - Vad sover du i? mjukisbrallor och tröja oftast
18 - Hur många kuddar har du i sängen? 6 i sängen hemma och 3 här, fanns inte plats i bilen för fler
19 - Vart har du bott/bor? ett parställen i smedjebacken och nu idre
20 - Tycker du om kinamat? japp..
21 - Tycker du om kaffe? nja
22 - Vad dricker du helst till frukost? te,vatten, äppeljuice
23 - Kan du spela poker? nej
24 - Känner du någon med samma födelsedatum som dig? nej
25 - Vill du ha barn? ja nån gång
26 - Kan du några andra språk än svenska? Engelska
27 - Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag vet
28 - Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29 - Vad spenderar du mest pengar på? ingen aning
30 - Äger du dyrbara smycken? ja, för mig iaf
31 - Kan du rulla med tungan? nej
32 - Vem är den roligaste människan du känner? hanna, emelie och niklas, man ahr inte tråkigt med dom
33 - Vad har du för ringsignal? the girls and boys of rock n roll, med alvin från 1987
34 - Har du kvar klädesplagg från tiden då du var liten? japp, varav mormor gjort en tavla åt mgi med några
35 - Vad har du närmast dig just nu som är rött? soffan och två filtar
36 - Kan du byta olja på bilen? nej
37 - Vilken var den senaste boken du läste? stäppens krigare och nu har ajg påbörjar en annan om romarriket
38 - Dansar du i bilen?nej, men skrålar
39 - När var du i kyrkan senast? hmm.. ingen aning
40 - Hur många hål har du? läs nedan
41 - Piercing? tungan,öronen
42 - Har du någon tatuering? ja
43 - Har du provat droger? - nej
44 - Har du provat att röka eller snusa? japp
45 - Har du pojkvän/flickvän? neither
46 - Vad är ditt mobilnummer? som om jag skriver det här..
47 - Vad ska du göra i kväll? har myst med pållas och nu ser jag satc och ska lägga mig
48 - Har du några syskon? åsa, petra, kerstin och calle



nu vet ni:P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja å så va tomten väck! ;)

2010-01-27 @ 21:29:26
Postat av: Emelie

nu är tomtejäveln väck!

2010-02-02 @ 11:26:08
URL: http://frommywindowabove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0