Efterlysning; försvunna flipflops

Tittade just ut genom fönstret och såg mamma cykla förbi, då antar jag att dt evar hon som ringde för två minuter sen.

Nej, nu ska jag slänga på nå paltor och cykla efter, lär hem och fortsätta leta efter mina flipflops jag ska ha om 6 dagar :) plus städa rummet och bädda sängen. Skönt att komma hem och få krypa ner i en nybäddad säng och kunna GÅ fram till den utan att behöva hoppa en typ två meter över allt för att hamna i sängen.
Nej, nu överdrev jag, en halvmeter kanske;)

Men vi kommer ju komma hem mitt i natten så, lika bra att få det gjort.
Håll tummarna att jag hittar mina flip flops nu, inte för att jag förstår varför jag skulle lagt dom i mitt rum för.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0