lite uttråkad och sjuk

så tog detta från min darling alex

(hans blogg http//:www.alexvillafuerte.blogspot.com)
saknar min darling! men snart är jag i idre med honom igen och då får vi gå på kiken och åka i colten^^ 



Regler:
Det här är svårare än du tror! kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer. varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1)!
lycka till!

1. vad heter du? Emelie
2. ett ord på fyra bokstäver: Evig
3. flicknamn: emma
4. pojknamn: erik
5. yrke: entreprenör
6. färg: eldröd
7. klädesplagg: finns inget 
8. mat: envidesallat
9. sak i badrummet:eltandborste
10. plats/stad: Ekerö
11. en orsak att vara sen: en buss var sen
12. något man skriker: e´ru klar?!
13. film: elizabethtown
14. något man dricker? enbärsdryck
15. band: ebba grön
16. djur: elefant
17. gatunamn: engelbrektsgatan
18. bil: el-bil
19. sång: escape the fate- fall out boy

Jag utmanar:
hmm, alex har redan gjort denna.. meeen. isåfall ;

eve
emelie
hanna
linnea lindström
lollo h 

 
 
jag och alex från sista kvällen i idre!

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

det ar ju inte nagot roligt for mig att gora den nu nar jag last din, for da kommer jag inte komma pa nagot annat an de du skrivit och jag skulle ju faktiskt kunna kopiera den rakt av eftersom vi till och med stavar vart namn likadant! =P kram alskling

2009-10-01 @ 13:19:31
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/
Postat av: alex

heheh :D snart e du här igen G :D det ska bli skit roligt !! längtar redan vännen !!!

2009-11-22 @ 16:58:25
URL: http://www.alexvillafuerte.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0