Vad säger du?

Christofer var här igår och d kom vi in på det fascinerande ämnet ostkrokar osm jag och Alex påbörjat tidigare under veckan.
Vad heter det? Vad säger man?
Så efter en liten stund kommer Chris på den smarta idén, fråga 118100, som ska ha svar på allt.
Ja jag är inte sen på den idén och printar iväg ett litet sms med frågan ; "Heter den ostkrokar eller ostbågar?"

Några minuter senare får jag ett svar med följande text; "Eftersom det står ostbågar på påsarna säger vi att det heter så. Det sägs att det är mest norrläningar som säger ostkrokar, ha en bra kväll!"

Jag var så inte nöjd med det svaret, det var rätt knäckande, men han tyckte om det.
Och nu kommer ännu fler tro att allt som ligger över sthlm är norrland! Jo man har ju fått hört en del här uppe.

Vad säger du?

 
XoXo<3

Kommentarer
Postat av: c

jag gillar detta

2009-03-15 @ 16:48:56
Postat av: Anonym

ostkrokar såklart!

2009-03-17 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0