födelsedag

Hanna frågade för några timmar sen vad jag vill göra på min födelsedag nästa söndag, inte nu på söndag alltså.
Ja vad vill jag göra, ingen aning.
Är så dålig på att komma på vad ajg vill göra på såna dagar. Suck, what to do? Kom med förslag på vad jag kan göra för att fira min 20-årsdag.

Idag har jag varit ledig, och städat heeeela lägenheten *klapp på axeln* tvättat ca 5 maskiner tvätt, vikt tvätt, vädrat sängkläder, ska snart till att bädda nytt, lagat mat och varit och handlat.

Våren är här, och alla vårkläder börjar poppa upp och jag är så sugen, men jag är ännu mera sugen på att åka utomlands med fia senare i år:)
Vi ska bestämma vart vi ska åka när jag kommer hem, ska bli så kuuul! Åhy vad jag längtar! Saknar ju min lillfia^^

Nej nu ska jhag fortsätta glo på tv, och imorrn börjar jag 14 och så kommer familjen upp^^ nice nice!
Åh vad ajg längtar efter att få krama om lillebror!

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jág har mest ett råd vad du inte ska göra,

å det är att ta efter Sofies 20-års firande. I o var sig så är det ett roligt minne, ja kanske inte för henne men att höra historien är jäkligt kul :)

2009-03-19 @ 23:24:44
URL: http://sossob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0