där sprack det igen

Fortfarande strålande sol, fortfarande jobba och fortfarande tungt...

Sa hej då till C igår, var helt skakis, 5 minuter innan jobbet, ingen bra timing..
Brukar vara bra p att säga hej då, det är väl en ryck på axeln och så var det inget me med det.
Men fan de tsprack igår, så fort jag vänt mig om och börjat gå, då höll jag på att börja storböla, så det var typ springa in på toaletten och ta djupa andetag, och så kom tårarna förstås. Så dte var tungt igår för mig, och lika tung idag.

Pratade lite med honom på msn nyss, och så klart sprack det för mig igen, sitter här och storbölar nu, icke bra, ser inte tangenterna och jag ska till jobbet.
fan!

Och så blir jag så arg på mig själv över att jag reagerar så här för jag brukar inte göra det..
Det här blir 3 långa veckor...

Nej nu måste jag gå och sminka mig och hämta alex..

Noll lust att å ut idag, så vi får se hur dte blir, som det känns nu är det nej tack, har inte ens nån skjuts.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0