börjar helt seriöst tro..

Att jag pajat axeln.. Men men, shit happeds och det man inte dör av liksom.
Har dock lite problem med att lyfta den, kommer till en viss höjd sen tar det stopp.
^^

Var alldeles för längesen jag skrev i bloggen ,men jag är alldeles för orkeslös för det, jag ska ta tag i det, jag lovar, om ett tag.
Men just nu orkar ajg verkligen inte.

Likadant, jag är alldeles för dålig på att kort, har inte tagit så mycket alls sen jag kom upp hit, det ska jag också bli bättre på, måste!

Sate, snart är det över, bara ett par veckor kvar, vill inte!
Eller jo, men sne får nästa säsong komma snart igen! ^^
Kanske blir ett litet besök upp i sommar eller nått, lär ju hälsa på lille darlingen Alex iaf.

Sova nu? Oh yes..

Bye bye, snart kommer jag hem till Smedjebacken igen. 

Oh yes, 9e april kommer jag hem en kortis sväng och lämnar lite grejer, torsdagen dne 10e ska jag och Alex gå på kuppan och sen åker vi upp till Idre igen för att jobba våra sista dagar, säga hej då och slå igen med en riktigt personalfest och dansband!
Kom fram till att jag måste åka hem en vända då annars får jag inte plats med mina grejer i bilen.

18 dagar kvar tills jag fyller!

På fredag ska jag ge mig ut med alex i backen, på bräda.. Intressant, ses i barnbacken folket!
XoXo♥

Kommentarer
Postat av: alex

klart måste du komma upp och hälsa på mig :D

2009-03-17 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0