opepp

♥Så opeppad på de mesta just nu, liksom, noll ork!

Att jag la mig halv fyra imorse kanske har en del i saken just nu, men iaf:P 
 
Så sjukt ont i magen och mår illa, baaad ad not good.
Men bara två dagar kvar nu, sen är jag ledig tisdag, jobba onsdag och ledig torsdag! Sen jobbar jag arslet av mig antagligen.
På tisdag dra jag till särna och lagar bilen förresten, så ingen sovmorgon då inte. Men min lilla pärla blir lagad iaf^^ Den står utan motorvärmare just nu, orkade verkligen inte sätta i den, eller gjorde jag det? Hmm, det lrä jag få veta imorrn iaf.

Ä imponerad av mig själv iaf, har hunnit läsa ut fyra, snart fem böcker på dom två månader jag har varit här.
Var ett tag sen jag var inne i en sån läsperiod, but now Im back!

Imorrn är det första mars, snart fyller jag år, 20 år, åldersnoja som fan, snart är livet över och vad har man uträttat?
Suck, ja, jag tror det är stora fel på mig..

 

29 dagar kvar..

Och grattis till nils (nisse, mohaha, han avskyr när jag säger det) som fyller år idag!

"Never let the fear of striking, keep you from playing the game"

Jag tycker om den raden.

Jag ska ta tag i mitt liv.
Jag ska fortsätta med mina bilder, och bli bättre än bäst och på min väg dit lyssnar jag på Sinatra som gör livet lite mera pepp.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0