studenten

Idag gick jag upp 8.. Och det kan jag lova händer inte ofta.
Men idag bär det av till V-ås för att kika på syrrans student.. Dom två åren sen jag tog studenten, vart tog dom vägen?
Men det blir då inget användande av nya sandalerna idag heller, regnar och ruskar sig ute :(( verkligen inte studentväder idag, tråkigt för dom.

Kudde tar jag med mig i bilen också, så jag kan sova heeeela vägen till V-ås, hoppas lurarna till telefonen funkar fortfarande, mamma körde dom i tvättmaskinen när hon tvättade alla vinterkläder och dom låg i innerfickan på min jacka.
Och funkar dom inte var ju inte det hela världen, vill ju ha en ipod :) Får se när det blir av att köpa en sån bara.

Köpte mig en ny dator igår, en 15,6 tum samsung, känns så sjukt stor jämfört med den gamla, och det bäst ava allt, den är snabb och ALLA tangenterna funkar som dom ska!

Nej nu ska jag kila uppåt en sväng innan det är dags att åka, se så man har kamera och allt med sig :)


Och idag fyller Påhl år, 23 :) Grattis grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0