nya sandalerna

Blir det ingen bild på idag.

Upptäckte när jag öppnade skolådan att ena remmen på en av skorna var trasig, synd, blir att åka till kupolen imorrn och byta.
Ska även in till Patrik på telia och prata med honom om ny dator och nytt bredband till mig.
Den jag har nu funkar ju ju knappt, haft den i fem år så man kan säga att det lätt sjunger på sista versen.
Så imorrn vi 10 ska jag vara på väg till kuppan :)
Hoppas att dom har kvar sandelerna i min storlek, annars får jag ta pengarna tillbaka. Men dom är ju så fiiiiiina :)

Nu ska jag fortsätta kika på morden i midsommer och sen blir det kanske sex and the city, om jag inte går och lägger mig :)


Saknar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0