Morgonmänniska?

Vad hände idag egentligen?
Gick upp 07.40 klädde på mig och tog en promenad.
Världens opiggaste människa om morgnarna, men det gick bra, och det var skönt :) 

Skönt att komma upp tidigt och göra nånting innan man ska vara på jobbet klockan 10, fick förhoppningsvis lite sol i fejjan också ;) UPPSKATTAS!

Är det fortfarande kanonväder när jag slutar jobbet så åker jag nog ut till stugan och lägger mig på bryggan.

Nu är det ändring på g! kollade på gamla bilder igår, jag ska tillbaka dit, jag ska och det kommer att gå, öfr jag har gjort det förut och jag kan göra det igen och sen ska jag hålla det. Disciplin kallas det!

Hoppsan hejan, nu kom brevbärarn farandes längs gatan här, då ska jag gå ut och kika om jag fått nån bikini idag då..

Ska fixa och leta reda på alla papper till kameran också så jag kan skicka den på lagning.. Suck..

Imorrn blir det borlänge iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0