Midsommar

Idga är det midsommarafton, jag har klättmig, typ börjat städa och typ fixat håret.

Typ innebär:
Håret- ser ut som ett blött skatbo eftersom jag duschat men varken orkat torka eller borsta det än
Städ- plockat ihop i stort sett all tvätt som låg överhela rummet och kört igång en maskin.

Får se vad som händer ikväll, Eve kommer förbi och vi ska käka grillad kyckling och potatissallad, dricka, spela musik och det trevligt.

Ska skjutsa ut resten av familjen till Perra också, dom ska fira där, lekar, mat och lite fiske med diverse annat folk.

Och det som är skönt, solen skiner! (peppar peppar ta i trä)

Har min fina SVEA klänning på mig idag, love it :)

Ptja vad kan man säga, nyheten är att jag ska flytta ner i källaren för stunden antagligen, kan inte sova där uppe i det rummet jag har nu, det är för varmt och jag får ingen luft för all pollen. Så ska börja med att sova på en madrass i källaren, och känns det bättre så flyttar vi ner sängen och så.

Calle behöver ju inte sin innebandyplan just nu, inte när det är sommar.

Nu ska jag kila, hej hopp och en glad midsommar allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0