det är då konstigt

Att den här tröttheten jag har aldrig går ur kroppen.

Tänkte ta en promenad idag, men när jag gick upp så regnade det och det är kallt, har kurat ner mig under ett täcke och fryser!

Jobba i eftermiddag, eller ja, om ett par timmar. Ligger och kikar på ellen degenres show just nu, skithäftig unge som går i tvåan som är med och sjunger. Han sjunger Smalltown girl, riktigt bra är han. John Leas tror jag att han hette.

Igår blev det stan och betala av första delen på resan, nice det gillas, och sen blev det tur till kupolen med mamma för att köpa studentpresent till syrran som tar studenten på fredag.

Hittade även ett par skitläckra sandaler, ska lägga in en bild på dom sen:)

Nej nu ska jag fortsätta kika efter en ny dator med tillhörande abbonemang efter som den här sjunger på sista versen, nu är det några till knappar på tangentbordet som inte funkar om man inte typ slår på dom.

Och ja, mobilen, jag kan inte lova att svara om folk ringer eftersom svarsknappen bara funkar ibland. Mamma ringde nyss, fem gånger tryckte jag på knappen, mamma han lägga på innan jag kunde svara eftersom knappsatsen inte fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0