Då låg man i soffan igen

Jehopp, då låg man på soffan igen, överraskning!

Ligger och kikar på reprisen av Ullared på tv:n, ja jisses, vilket folk som ställer upp egentligen.
Kanal 5 söker nya personer nu som ska till Ullared i sommar och vill ställa upp i programmet.
Så ni vet, ifall ni vill ställa upp.

Funderar på vad man ska se för film idag, har ni nått förslag?
Funderar på Silent Scream, men är inte säker än.

Bara jobbat idag, är så slut nu för tiden så jag orkar ingenting efter jobbet. Vill bara lägga mig och sova, jämt! Illa, men nu kör jag hårt med mina blåbär, eller ja, jag ska iaf. Måste bara få in som rutin att ta dom varje morgon, så kanske jag blir piggare och slipper illamåendet. 

Inte hänt mycket efter jobbet iaf,  blev en sväng till Ica för att konstatera att dom INTE har nån Vecko Revyn, så fick åka till Shell och och köpa den istället. Har man nått fint att läsa iaf :)

Funderar på att beställa lite böcker från adlibris också så man har ltie att läsa när jag och Linnea åker. Är ju så billigt på den hemsidan *hint hint*

Den resan ska betalas snart också :) Hoppas tiden går fort så man får åka, sen får veckan där gå jättesakta så man hinner njuta av sol och semester :)

Inte många veckor kvar till Idre heller, men mitt tålamod!

Nej hej hopp, ska se om jag kan sysselsätta mig med nått annat nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0