Semester

Idag är det två dagar kvar på min semester, vill iiinte riktigt åka hem, har kanonskönt och kanonkul och bara lite sönderskrapade fötter och ett megablåmärke placerat ut mitt på knä, och jag minns inte hur jag fått det riktigt.

Blivit två sena kvällar på raken nu (elller kan mabn säga tidiga när man lägger sig 06.30 och 04 på morgonen) upp tidigt och lägga sig vid poolen och sen upp på rummet igen vid tolv och sova i circus två timmar :)

kanongött!

än så länge har vi bara njutit av god mat, nattdopp i havet (asläskigt) badat i poolen, solat och shoppat lite.
bästa köpet för oss båda var nog varsitt thomas sabo armband med två berlocker :)

nej nu ska jag gå till minimarketen och inhandla nått stärkande så man överlever tills kvällen!

Smell ya later, ciao!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jamen de där lät ju inte HELT fel ;)Själv sticker jag till Virsbo imorrn!! DA DU! :))

2010-09-01 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0