omställning

Dags för en omställning på denna blogg, typ, fler inlägg och kanske roligare sådana.

Nu blir det Spanien snart iaf, ska bli så skönt.
Nästa vecka, på tisdag bär det av till Arlanda med Linnea och sen på onsdagsmorgon sticker vi till Gran Canaria, ska bli såååå skööönt!

Bor för tillfället hos mormor i hennes lägenhet nu när hon är i Uppsala, ganska skönt att ha en lägenhet för sig själv.

Och om två veckor blir jag antagligen Uppsalabo, om än, en hemlös sådan iochmed att jag inte har nån bostad än..


Meeen, det får bli ett senare problem, nu ska jag fortsätta glo på min film eller nått.

Och yes, har äntligen hittat mitt minneskort till kameran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0