imorrn smäller det

imorrn ska jag hämta ut min kamera som varit på lagning i linköping.

har haft garderobsrensning (är dock inte klar än) och ska ta kort på det som rensats ut och sen ska jag slänga upp en bloppis och se om man får något för det.
Har säkert tappat en massa läsare, om man nu haft några (?) under denna månad som det varit väldigt tyst här.

men har inte haft ork/tid/lust och ja allt det där för att skriva..

saknar påhl..

ska ta en dusch snart och se om man blir kvitt allt klibb i kroppen från febern och reda ut skatboet..
fan idag sov jag till halv ett, aldrig bra att vara sjuk.

men imorrn ska jag jobba igen..

tycker du ska komma hit nu och att du ska få in i din toktjocka skalle hur tokkär jag är dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0