Återfunna; Flip flops!

I have found them :))

SÅ nu ligger dom i säkert förvar i resväskan.
Både jag och Linnea börjar få resfeber, vill åka nu :)

Både fått och ringt samtal till Uppsala idag, ja, folk i Uppsala.
Håkan ringde och frågade om jag kunde jobba i helgen, vilket jga inte kunde tyvärr eftersom jag redan jobbar här då. Men ska höra av mig till honom sen så vi kan börja skriva upp mig på schemat och lite så, ska bli kul, längtar efter de också :)

Ringde också till M, angående om nånstans att bo.
Så har väl ett rum jag kan sova i nu iaf om jag vill, plus att Håkan håller på och hjälper till att leta boende åt mig vilket är jättesnällt! Han trodde att han kunde ha nått på g, vilket känns bra. Skönt med hjälp från nån som bor där.

Nej nu ska jag fortsätta kika på tv och ta det ltie lugnt innan jag ska hämta lillfia och dra till jobbet.
Hoppas på lugn kväll, dock inte lika dött som när jag och johanna jobba.


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://yumejewelry.blogg.se/ Kolla gärna in den här sidan! Den är full av smycken som en tjej har gjort själv hemma i sitt hem. Dom är jätte fina. :)

2010-08-22 @ 17:38:24
URL: http://maerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0