what a man

ooh what a night, what a night ;)
I just loved it.

precis vad jag behövde,en rejäl omgång (ska vi vara ärliga var det nog tyyyp 3-4) but ooh so I needed it.

kom hem för 47 minuter sedan, tog mig en reäl och varm dusch, behvdes, är rejält öm!
den karln vet verkligen vad han gör ;)

händer ikväll då folket?
för min del blir det nog film, med eller utan mj, men säger ju inte nej till en till kväll med honom 
plocka ihop mina kläder, klää på mig! ständigt detta att man ska klä på sig.

okej det var inte bara kvällen utan typ min, ptja, dag?

kom ni ihåg att ställa om klockorna idag då? jag har nu ställt om två av fyra.

nej nu är det dags, kläder, mat, one tree hill, papper o penna och sen bädda nytt i sängen.


see ya!


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0