var saga

och så har var saga så sitt slut, mitt slut kom nu ikväll...

men det känns samtidigt bra, jag ska åka bort så länge, och det har varit på g länge också.
vi var både överrens om det också, och vi kommer fortfarande vara vänner, så egentligen trots att dte tog slut, så sluta det bra.

men ja, lite ledsen får man ju känna sig, trots allt, du gjorde mig till en bättre person micke:)
så tack, jag tycker mycket om dig och du är en bra person.
 


min kväll kommer nog bestå av one tree hill avsnitt, fick mina säsonger igår, plus ett par vantar av mamma, myys.
fast hade inte gjort något om man hade haft lite sällskap, en god vän.

förresten, jag har fått en kommentar:D var kul att få se att jag hade fått e, min första, men nån gång lär ju den dyka upp också :) men fortsätt med det, jag vill gärna ha fler:)


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0