Ny dag

Ja hittills har jag gjort det som jag skrev, inge läsk hittills, jag har bara druckit vatten och tranbärsjuice, vilket båda två är ruggigt gott.
Varit ute och gått, en halvtimmes rask promenad, så skönt så skönt i det strålande solskenet, vill vara ute mera, men har ju lite annat att hinna med:P

Har tvättat idag också, och börjar plocka fram sängkläder som ska tvättas och som inte ens är upptagan ur förpackningarna:P
Har ägnat förmiddagen åt att leta arslet av mig efter två örngott som jag köpte på Lagerhaus förut, men hittade inte på dom, men ute på promenaden komjag på, dom ligger i byrån i källaren.. Pucko man är.

Jaha jobbar kväll idag, ingen lust alls.. men men, det är ju pengar det med:P

Har ringt upp till Idre också, vafan känns som om inget stämmer.
När jag pratade med dom första gången, då skulle det vara introduktionshelg i mitten av oktober, det är ju typ i helgen det. Och nu när jag ringde upp idag och fick prata med han som hade hand om det där, då var det introduktion i Luciahelgen, tors-sön, men det är ju typ den 13e december. Vafan, ska jag vänta tills i december? Det stämmer ingenting det här.

Oh well, nu ska jag ta dte hyffsat slappt tills jag måste gå och byta om innan jag knallar ner till jobbet. (Måndag, kan bli slappt, hoppas.)

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0