uppe med tuppen

ojojoj, den här morgonen har inte varit rolig, bara vaknat, legat i halvslummer, vaknat till igen för att kolla på klockan och sen halvslummer igen:P
börjar inte förrens kvart i elva idag, men gick upp vid halv tio istället för tio så jag hann betala mina räkningar.
det har varit en tun månad det här, eller ja, sen jag köpte bilen, har inte så mycket pengar över förrens jag betalat kalrt mitt lån till anders, vilket blir klart nästa månad, skönt.
fick ut strax över 10 i lön, delbetalning till anders på 2 500, hyra till mamma 1000, räkningar, typ 3 500 på ett ungefär tror jag.. så att ja, nu har jag ca 3000 att röra mig med den här månaden, känns pyttelite, men ja, jag behöver inte så mycket.

en vinterjacka, om jag inte hittar en billig i sågmyra på torsdag får det bli en uppe i idre, håll tummarna för personalrabatt!

måste tanka idag också, inte direkt för att jag behöver, men tar det säkra före det osäkra, är helt inställd på att jag kommer köra så grymt fel:P
och tvätta rutorna, fast det är ganska okej, det går snabbt.
tanka är tråkigt, och dyrt, fast dom sänkt priserna nu, yey bensinbolagen^^

duscha om tjugo min då, innebär att jag har gott om tid på mig att bädda sängen och bära ner lakanen i tvättstugen, eller så duschar jag nu, klär på mig och fixar med sängkläderna efter jag klätt mig..
hmm, dilemma va?  ;)

kungsör idag, wish me luck, det kan jag behöva, har inte åkt på den vägen sen jag var typ två.
tar väl lite bilder på min lilla roadtripp:P

det blir duschen nu ;)
sängkläderna sen
sen jobbet, med kort dag idag^^


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0