solen skiner och det är en strålande dag

Som det står i rubriken, klockan är typ två så det börjar bli dags att gå ut på en liten promenad tror jag.
Det är så skönt att vara ute och gå just nu, speciellt när det är mycket att tänka på.
Har inte ens nån musik på längre, nästan skönare att vara ute utan det, men men.

Jag har fått ett nytt målerierbjudande, att jag ska måla nån slags karta i taket på ahlbäckssalen, så ska tydligen snacka med henne nästa vecka, fattar inte riktigt hur jag ska måla i taket men det lär ju gå det med.

Gårdagen var trevligt iaf, trevligt i besök i kiosken o.s.v, lugn kväll också så kom hem tidigt, för att sen åka iväg igen..
haha tror jag la mig runt halv tre nån gång, men men, huvudsaken är att man har trevligt:)

Nu har jag betalat räkningarna på filmerna jag beställde förut, sen ska jag skicka tillbaka ett paket sen också som jag inte vill ha.

Vill ha nya pannåer nu att måla på, har en typ serieaktig grej som jag vill måla ner utifrån linus text.
Kan bli bra:)

Nej nu ska jag torka håret och mejka mig lite, sen ska jag kila ut.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0