sjuuuukt trött

så sjukt trött efter utbildningen och middagen igår kväll.
idag var första dagen med nya maskinerna, helt färdig i huvudet.
det började lugnt så jag och annsofie trodde dom skulle vara lite snälla mot oss, sen smällde det till, var inte så dryga beställningar men ändå, mycket att tänka på. 

får sova ut imorrn iaf, jobbar kväll då, så tänkte försöka mig ut på promenad imorrn, var ett tag sen nu.

ingen som har ett förslag på hur jag ska ha mitt hår???
vill göra nått nytt, men vaaaad?

måndag imorrn, får kila ner frissan här nedanför slänten och fråga.

bor nog på bästa platsen iaf (för att vara smedjebacken, avskyr stället) 2-3 minuter att gå till jobbet, 5 minuter till calles skola, 3 minuter till konsum, 5 till ica, 3 till "centrum", tio till tågstation och 15 till OKQ8. så alltså, bor mitt i..

nu ska jag kolla på asterix och obelix med carl

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0