ojojoj

jag kommer så köra vilse imorrn..
ska till kungsör och hälsa på kalle, jag kommer så köra vilse.

håll tummarna för mig!

åh jag vill så gärna skicka ett sms, eller ja, hellre få massor^^
ååååh dte skulle ju inte bli så här, vara så här..

nåja, var hur kul som helst att träffa pertan idag^^ han bjussa på fika och vi pratade om allt, satt nog och fikade i 2-3 timmar kanske, hur trevligt som helst och hur packat som helst med folk, överallt!
det märks att det är lov nu och att folk börjar få lite pengar igen.

happ jobba lunch imorrn då med fia^^
har nu även planer för fredag, alkoholintag med fia, denna fredag skall alltså gå i alkoholen och berusningens tecken.
finally!


nej, tv:n nu, och förhoppningsvis ja.. nej jag vet inte.. fuck! 

XoXo♥


Kommentarer
Postat av: Jacce

Han var för bra helt enkelt? ^^

2008-10-27 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0