Nu vet jag...

Nu vet jag när jag ska till Idre.. Typ..
Jag börjar den 4 december så jag kommer åka upp den 2a eller 3e december, får se om jag får Älgen med mig som sällskap från Borlänge till Mora, det är ju i stort sett hela resan.. Nästan:P

Blev bara en 20 minuters promenad idag när jag gick ut och lämnade tillbaka filmerna jag och carl hyrde igår, men har två timmars ledig tid imorrn typ så jag tänkte att jag skulle hinna ut en sväng på, får se sen om jag får sällskap här eller om jag åker själv.. Fan har knappt varit hemma nånting den här veckan, ute och gör grejer hela tiden:P 
Imorrn är det filmkväll igen, jobbar dag imorrn så det blir nog bra. Dom andra sticker till Vänge för kalas och blir kvar tills på söndag.

Åh mina fötter väääääärker, packat med folk, mitt leende slutade fungera till slut..
Usch för att vara snäll och trevlig och le hela tiden, detta ska jag fortsätta med tills på onsdag, på onsdag blir jag leeeeedig, lycka!

Nej nu ska jag kolla klart på Mash, sen buuursta mina tänder och vätta bort sminket och sen sova, nice nice:)

oh well

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0