masakatsu agatsu

så trött så trött, låg uppe alldeles för länge

igår:P jag är duktig på sånt, är även


duktigt på att ställa till det rejält för mig.


tror jag är på god väg att göra det också.


men ska man inte göra det som känns


rätt? i hjärtat känns det bra, men huvudet


säger nej.


suck mj, du ställer till det för mig.


låg uppe länge igår och testa med


tatueringar, tror jag har hittat min nästa,


nu ska jag fixa till den lite så den blir bra.


eller ja det står mellan två, men tror jag


ska göra båda två, frågan är, tvåan är lite


trixigare. men men, det löser sig alltid.


börjar få enorm bråttom nu, ska till


borlänge och plocka upp grabbarna grus


och dom kommer snart och jag har inte


klätt mig eller gjort mig i ordning för fem


öre.


last chance to go people!


och jag har fortfarande sommardäck på,


känns inte så bra, risken finns för snö idag

igen.. jag vill ha min avinterdäcl nu!


speciellt när jag ska upp bland skog och


skit och köra.


nej nu har jag inte tid längre!


och så blev texten asstor fan och ja får


inte bort det.. den här dagen kommer gå åt


skogen.


XoXo♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, sjukt svårt att läsa!

2008-10-30 @ 22:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0