Lugn kväll:)

Mycket lugn kvväll, var hemma halv tio:)

Kollar på Jordan Rättsläkare sen blir det Will och Grace och sen sleeping time!

Tänker ta mig fan ge mig ut på en promenad imorgon! Nu är det dags, nu ska skiten bort, vet att mycket antagligen kommer försvinna när jag åker upp till idre, jag hoppas det iaf och jag vet även att något kommer försvinna.
Det kommer bli ungefär som när jag gick i högstadiet, dock kommer det inte gå alldeles så långt, då mådde jag dåligt och hade ätstörningar, det är jag fullt medveten om. Men jag kommer minska matintaget då jag inte äter allt, och kommer inte att ha råd att äta så mycket kassmat och annat som jag äter nu.. Så kommer bli kanon, tror jag iaf.

Längtar tills jag får åka^^


Nej nu är det tv:n som gäller.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0