lite lätt ågren

vaknade och gick upp HALV TOLV!!
ågren...

vaknade först vid sju, sen somnade jag om, sen när jag vakna och kolla på klockan var den halv tolv.. suck..

happ ledig idag, vad händer? inget! fortfarande inge svar i telefonen, så dålig stil tycker jag, men kan ju svara iaf och säga att man kan eller inte iaf.
så nu har jag sagt till anders att jag kan ta lunchen med fia imorrn, så jobbar bara 11-14 imorrn, ganska skönt det.

nu har jag till och med lagt till bakgrund på en av bilderna :D den andra vet jag inte riktigt vad jag kan ha för bakgrund på.

fortfarande inget brev från idre, nån vill mig inte väl..

nåja, nåja, ska hoppa och duscha snart, ska bli skönt det, den ska jag ta tag i gillestugan och städa den och mitt rum, byta sängkläder, städa, dammsuga, ska till och med försöka mig på att torka golvet.

igårkväll var en trevlig kväll:) alltid kul att få höra hur trevlig man är och att man livar upp :) i belive you were flirting mr j.


oh well

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du uppdaterar så ofta. Fortsätt med det!

2008-10-24 @ 12:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0