listat och klart

Jag utmanar er att lista era favorit kläder

Skor:
Mina svarta pumps och kilklack

Sneakers: Fred Perry och Conversen


Jeans: DCate



T-shirt: vanlig vit eller nån med tryck


Underkläder: en vanlig skön bh och hipsters i glada färger


ACCESSOARER
Väska:
mina två favoriter är fred perry axelväska och en annan beige läderimitation från åhléns

Plånbok: en rosa sliten sak
Solglasögon: alldeles för många, favoriterna är OKQ8, två par pilotbrillor, ett par bruna, ett par med spegelglas, billiga, och går inte sönder
Klocka: diesel

BADRUM
Tandkräm:
oftast colgate...
Tvål: Olika, mamma som köper
Parfym: Christina Aguilera och Diesel fuel for life
Medicin: jag äter inga mediciner
Vitamin: ...och inga vitaminer
Huvudvärkstablett:
Ibumetin, alvedon och sådant

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten:
Loka, päron eller smultron
Vin: ack nej inget vin för mig, cider eller öl eller sådant är det som gäller
Bröd: Lingongrova, rostbröd eller tekaka
Glass: mjukglass

HEMMA
Säng:
90, usch
Lakan: bomull
Espressomaskin: dricker inte sådant "vuxendricka" så att säga
Kylskåp: vitt

TEKNIK
Tv:
en liten på väggen
Stereo: en stor gammal grej med gigantiska högtalare
Mobiltelefon: nokia
Mp3: bara i mobilen
Dator: acer

FÄRDMEDEL
Bil:
en röd mitsubishi colt-05, går även under namnet pistolen
Taxibolag:
åker nästan aldrig taxi
Cykel: nåstans under garaget ska jag väl ha en

ÖVRIGT
Frisörsalong:
inte hittat nån favorit och går inte mer än två gånger till varje
Bank: Nordea

Nu utmanar jag alla som läser detta att lista sina favoriter!

kanske drar till sofia om ett tag, beror på om hon piggnat på sig

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0