kläder

hmm antar att jag måste klä på mig nu, är alltid så seg med:P

ska iaf åka upp till min gamla gymnasieskola och se om jag träffar på min gamla bildlärare, behöver rådfråga henne om en grej till det här målerijobbet jag fått, vilket jag inte heller har svarat på än, attans mig!

lär göra det idag.

ska ringa fia ochringa linus, ska hem till fia idag också innan jobbet, se hur pluttan mår.
hon har varit sängliggandes i fyra dagar nu, ska dessutom låna två filmer av henne som hon smsa om igår och sa at jag skulle låna, ingen aning om vad det är för filmer:P

men nej nu lär jag dra mig och klä på mig om ja gska hinna med allt.


hej hopp!

(snart kommer mina one tree hill och jag har fortfarande inte fåt nått infobrev från idre)


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0