inget v-ås

blir inge v-ås i helgen, kommer nog däremot sluta med att jag får jobba lunch på lördag på min lediga helg.
jaja, ville ju åa, ville träffa L, var ett halvår sen nu.  illa...

fick veta en annan grej igår, du kommer hem till helgen kanske, jag vet inte, jag vill inte vara här längre, men samtidigt vill jag träffa dig, även om du kanske inte vill träffa mig. men jag saknar dig, och det vet du om.

min inspiration är tillbaka iaf, det är ett mirakel, gjorde två bilder igårkväll, det har jag inte lyckats med på flera månader, jag är glad om jag har lyckats med två bilder på en månad, så illa har det varit.

(bilder kommer)

åååh pissnödig, orkar inte, behöver duscha också, orkar inte, och städa rummet, tvätta, plocka ur diskmaskinen..
bläääää..

oh jag vill festa, är så alkohol och festsugen just nu!

gaash take me away!

toantoantoan!

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0