huvudvärk

Har en sån attans huvudvärk, började igår, trodde det skulle sprängas, sen somnade jag till slut och vaknade utan huvudvärk, skönt det, men nu är den tillbaka i liten skala.

Varit hos läkaren nu, tog lite prover och kollade lite, ska till apoteket och köpa en salva så får se om det blir bättre, ska även få provsvaren om en vecka ungefär.

Har så grymt äckeltråkigt just nu, finns inget att göra, alla är på jobbet, skolan eller körskolan, alltid när man är ledig är det ingen som har tid!

Inte ens får jag testa brorsans nya ps2 spel nå snowboards grejs, som han och Albin sitter här bredvid och spelar.

Och telefonen är trasig och ingen svarar på msn, vart är alla?


Aja, ska se om jag kan ta tag i mitt liv

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0