hurhurhur

hur kan jag alltid vara så trött?
jag är alltid trött, utom mitt i natten när jag egentligen borde sova.

aja åkte upp till skolan och snackade med eva och anders, var så trevligt att prata och träffa dom igen:)
kommer antagligen vara där uppe och jobba med kartan sen.

jobba med sara ikväll, orkar inte jobba, men lär ju göra det också, men vill inte, hoppas pålite folk ikväll, inte alls som vi hade på lunchen igår. skulle ha jobbat till två då men blev till halv tre för att det var grymt mycket folk, jag och sofie fatta inte var alla kom ifrån.

och vafan, ingen svarar i telefon, ringt till sofia, okej hon är svår att få tag på, men ändå:P
och linus svarar inte heller, nehej, men vore ju bra att få veta om jag ska jobba på lördag eller inte. gris! 

så svårt ska det väl inte vara att svara i telefon? jämt så här, blir lite less på det faktiskt..

johanna kanske kommer upp på sitt lov:) kul kul, då ska vi till sågmyra eller kupolen.

ska till kupolen på tisdag tror jag iaf, mest vara chaffis, eller ja det beror på hur jag jobbar, ska kolla det ikväll, i såfall blir det med jana, kerstin och magnus jag åker med.
och på torsdag (inte imorrn) åker jag antagligen till sågmyra med älgen och johanna.

nu ska jag gå och göra mig klar inför jobbet.. suck..

får testa att ringa efter jobbet.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0