Gästspel

Ska jag göra ett imorrn på volleybollen, inte spelat sen nån gång i våras, det är är nog typ ett halvår sen jag spelade sist, hinner inte, jobbar för mycket:P
Illa..

Idag då? 
Jobbade dag, gick lite lättare att komma upp idag, men fortfarande astrött, men det gick bra, det var lugnt idag och så jobbade jag lunchen med Sara, men hon sluta kl två så då blev jag själv sen fram till kl 3.
Hör och häpna, Sofia kom en timme för tidigt till jobbet. Jag tror att det är enda människan som skulle komma en timme för tidigt till jobbet utan att behöva det.

Sen har jag inte gjort så mycket mer, funderat en hel del, kollat på vinterkläder och lite annat, sjuuukt mycket man vill ha men lite man får.

Ska nog till doktorn imorrn, måste upp tidigt och ringa för att försöka få en tid.
Vill åka upp till kuppan också, får se om det blir en sväng imorrn.

Mer då?
Oh ja, på lördag ska vi få lära oss maskinerna funkar och sådant, ta kort och allt sånt där, så blir det mat och annat sånt där tjaffs ;)

Nu är det dags för lite desperata hemmafruar på kanal fem.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0