Fullbokad

jag är då tamigfan fullbokad hela veckan känns det som, alla dagar UTOM min lediga helg som jag har nu, alltid är det så, jag förstår inte.
har ingen att umgås med på min lediga helg, så det blir till att jobba lunch med fia imorrn, sen tror jag att jag ska hem till henne på kvällen och hoppas på utgång, jag vill ha alkohol, festande och få flirta hejvilt.. snälla?

nu har jag tagit lite kort iaf, fan att man ska bli så dålig på bild själv jämt och ständigt :P
men tog kort på mina fina (en aaaning förstora) vantar som jag fick av mamma igår :) när hon kom hem från sthlm, fick även en hello kitty klubba som hon inte kunde låta bli att köpa :P tss mamma då..

fick ju även mina one tree hill säsonger igår, lovely! så ska kika på säsong två ikväll, iaf börja med, et är ju trotts allt 23 avsnitt. 

kikade på sex and the city filmen ikväll när jag låg här i min ensamhet.
jag är inget fan av serien, aldrig sett ett avsnitt faktiskt, men jag tyckte att filmen var helt okej, och carrie var en lika stor skogalning som jag.

äääälska skoooor!

kanske ska lägga upp en bild på alla mina skor sen? haha ja den som lever får se ;)

så här kommer nog min vecka se ut iaf på ett ungefär (start imorrn lördag): 
lördag; typ ledig, jobba lunchen bara, och sen kanske utgång med fia, alkhol ska intas iaf 
söndag: ledig: se film eller nått med mj

måndag: träffa bästaste bästis per som är hemma från stora kungliga huvudstaden^^ längta, jobba, kväll tror jag?? hm, måste kollas upp! kerstins polare magnus kommer upp och stannar till torsdag
tisdag: jobba lunch, sen åker jag till kungsör och hälsar på kalleman
onsdag: workworkwork, måste kollas upp som sagt hur
torsdag:  ledig! vilket innebär; sågmyra med älgenfälgen, vi känner att vi nu gjort vårat i kupolen och det är dags att utforska nya marker (även om både han och jag varit där tidigare)
fredag: jobba
lördag: jobba
och även då söndag: jobba!

surpirse va? ;)

 

oh my lollipop, my sweet lollipop


mina fina och mysiga vantar


 


 
mina nya säsonger av tree hill^^

 

nu är det dags för mig att se på one tree hill
lovely

well keep it coming folks!

XoXo♥


Kommentarer
Postat av: Niklas

Söta bilder =)

2008-11-11 @ 01:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0