fan då

vad man ska vara dålig på att skriva då:P 

sitter barnvakt åt calle just nu iaf, varit och hyrt film, calle tog superhjältarna och jag tog 10 000 bc, så får väl se om den är nån hit då.

har även städat idag och ringt upp till idre igen angående jobbet, men måste ringa imorgon igen för han som jag skulle prata med var inte där.
inte gått nån promenad idag, känns ganska jobbigt nu när jag har vanan inne att gå.
usch, vill ner i vikt igen..

igår var det filmkväll hemma hos sofia, mys de, vi såg på lilla sjöjungfrun 1-3, magnus kom in och sucka, tog lite chips och tyckte vi var dumma i huvet:P oh well
vi var även upp till borlänge när jag slutade jobbet och köpte en ny råtta till sofia, den heter petra, haha.

måste ut till nisses nån dag och löpa nya pannåer, vill måla, har så mycket idéer :D

nu ska jag fortsätta kolla på calles film.. bye bye..

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0