efterfest du och jag

haha höga tankar om sig själv kanske?
fast ja, jag är ju inte dne som säger nej heller, så what the heck, detta är ju vad jag suktat efter ett tag .

men men, man vill ju inte verka så lättåtkomlig, svårflörtad är ganska roligt, vilket jag kan få höra att jag är, det är kul att hålla dom på halster, få dom dit jag vill ;)
jag kan mina drag så att säga.
fia har döpt om mig till slampa, haha, men hon säger det med kärlek så det är bara hon som får säga så ;P 
hör jag nån annan kalla mig det då smäller det.

well well mj, vad du flirtar, och jag vet inte, flirtar jag tillbaka? kanske, jag tror det, men det känns okej, vill inte ha något seriöst nu, och vad beträffar honom tror jag inte det heller.
nåja det blir som det blir. 

fan jag tycker om att vara singel och fri, jag får vara med vem jag vill, kan åka som jag vill, spendera min tid som JAG vill, sen min inspiration kom tillbaka nu, känns det bara som att det går åt rätt håll.
jag är singel och jag får måla, världen är min duk och livet är min inspiration! 
 
visst jag har fortfarande min bergochdalbana med mitt mående, men fuck just nu mår jag bra! :D
jag kommer inte ändra den jag är, well folks, deal with that.

nej sofia hör av dig nu, jag har två alternativ för att piggna till, 1, alkohol (den känner jag starkast för nu) 2, stanna kvar i sängen (där jag bäddat ner mig nu i väntan på att orken till att klä på mig ska komma)  och kolla på one tree hill.
såg på två avsnitt igår på första skivan av säsong två.

nej nu vill brorsan knappa lite på datorn, så jag ska väl kila.

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0