dåligt av mig

dåligt av mig idag, jag som skriver tyyyyp, fyra-fem inlägg om dagen, det här mitt första:P
skärpning!

aja borlänge imorrn och plocka upp älgen och hans polare marcus för att dra vidare till sågmyra för att se om det finns nått intressant att shoppa. nån som vill joina? har typ två platser kvar i bilen, ring isåfall, i will be leaving smb in the möörning (med andra ord jag åker runt elva snåret)

lugn dag idag, jobbade kväll, vara i stort sett klara fem i nio, inge folk ute, förstår det, för kallt:P

fortfarande inget brev från idre.. suck.. vad ska man göra?

smsat lite med mj, ptja vad ska jag säga.. livet?

yes nej, sett två filmer idag också, mest för att jag måste ta tummen ur arslet, se dom och lämna tillbaka dom.. har säkert haft fies film här i en månad, men nu har jag sett den! och då glömde jag ta med den till jobbet och lämna tillbaka den. suck..  det var iaf one missed called, helt okej, sevärd.

och så fias film, tänkte att jag skulle se hennes filmer före fredag när vi ska ha vår vin-intag av alkohol-filmrace-kväll. såg the eye idag med jessica alba, också väldigt sevärd, creepy skuggor. nu har jag bara the shining kvar, men den tar jag imorrn.

åååh jag vill tattuera mig igen, gått och tänkt på det hela dagen, vill göra en innan jag åker, skulle vara så jävla schysst, vet ju redan vad jag vill ha, nu är det est bara finslipning och placering. ååååååh, nunununu:)

nej, kila nu, greja lite sen sova.. men om nån vill med, ring mig för elva imorrn så fixar vi det.
hej hopp gummisnopp!


XoXo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0