bestämt och bokat

nu ska det vara klart då, var in till lena efter att jag hade hämtat calle.
vi bestämde att vi går ned några grader på mitt mörka hår istället för att göra det blondt direkt, så det blir några nyanser ljusare brunt istället (även fast jag vill ha det blondt nu) ångrar lite att jag färgat mitt hår mörkt så mycket som jag gjort nu.
visst jag trivs med att vara brunett, men tycker om att vara blond också, men i sinom tid, kanske är blond lagom tills jag fyller år (i mars:P)
 men nu blir det ljusbrunt iaf, så då ska hon färga, och klippa är jag väldigt äker på att hon tänker göra, känns inte som någon idé att färga och kllippa det innan utan låta henne göra allt på en gång.
ska även sätta i förlängning då som jag ska köpa nu snart, sitter och velar, för jag tycker att den ljusbruna är för mörk iaf.
men men, 1 december är bokad iaf, får vänta en lååååång månad innan jag får göra nått, men då kommer jag åka upp till idre med nyklippt, nyfärgat och ny förlängning i håret och det känns skönt, åker ju nån dag efter bara.

ååååh vel vel vel, vill ha det blondt! men men, det blir lite hillary duff stuk på håret och frisyren också kanske, vet inte riktigt, men det var snyggt det med, ashley tisdale är ju mer på det blonda och det är ju så jag skulle vilja ha, men får bli duffs hårfärg med tisdales frisyr kanske??

det tråkiga är att det dröjer så länge, men då håller det u längre sen också, men lena skulle på kurs då för ett sätt att sätta i förlängningar och det var det jag hade läst om på nätet och tänkt att det var det jag skulle använda mig av.. så kurs för henne 26-27 november och isättningen för mig 1 dec, då hinner jag få ihop lite pengar också:P

well well snart jobb, fia är sjuk så jag får jobba med anders istället.. nåja, så länge hon är frisk på lördag är jag nöjd, då är det party party!!
går även i valet kvalet där, om jag ska ha kjol, då kommer jag frysa arslet av mig, så tröt det blir byxor och högklackat. typ..

ååh så trött, hoppas på lugn kväll..

      
möjligt att mitt blir liiiiite mörkare, även om det där är lagom



XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0