asschysst dag

haha har haft en jäkligt rolig dag idagihop med marcus och älgen^^
jag skrämde älgen två gånger, typ ägd. och han skrämde mig som fan inne på ica, iiiisch.
shoppat som tokar alla tre, både på sågmyra lager 157 och kupolen, blev en heldag ute med grabbarna.
älgen fick till och med köra min bil:P

hur trött som helst.. bilder kommer imorrn på mina köp, jackan var ett jävla fynd iaf^^ kostar egentligen 1400 men eftersom jag köpte den på lager 157 kostade den bara 600, aaaassnygg:)

så köpte;
en jacka
en frank dandy tröja till calle som ligger hemma och är sjuk (vattenkoppor)
en tröja kommer inte ihåg märket
och två vita linnen

sen inne på kupolen;
strumpor
a lot of hipsters
2 nya bhar, bara att testa nu och se om dom ska lämnas tillbaka eller inte
läppglans
en mössa


så fika vi även ute på 157:an  och käka inne på matpalatset, träffade marcus brorsor som varit på aquanova med några polare till sig.

nej astrött, som sagt, bilder imorrn, för nu ska jag se klart på friiiiinge^^

XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0