alkohol

ska väl börja plocka ihop det jag ska ha med till fia.
sovgrejer, alkohol ;) och en massa filmer så vi kan välja och vraka, så åka och köpa lite snacks och dra ner till kiosken sen då och hämta henne:)

astrött, hur sjutton ska jag orka? tänkte ta mig en lur när jag kom hem men kollade på simpson istället och sen dök det upp en massa annat.

tyckte min förmiddag på jobbet började bra iaf, mj kom och handlade^^ det tyckte jag var trevligt iaf.

nej fuck, fia och jag kommer skvallra tillräckligt so det är ikväll iaf.

faaaan, vad jag ställer till det för mig, men tror jag börjar tyca om honom, falle för honom, vart så jävla nervis när jag såg honom och efter att han gått händerna bara skakade:P


btw, sofie tycker att jag har ett sjukt bra minne! utan att vara sarkastisk, och egentligen, det har jag nog, minne för allt utom typ när nån har ringt eller ska lämna ett meddelande.. allt annat kommer jag ihåg.. sjuk.

nej, strumpor och kanske leta reda på ett par byxor..

ring eller smsa ikväll om ni vill nått.


jag ska ha en halloweenkväll med fia iaf^^

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Nu har jag hittathit :)

2008-11-10 @ 09:11:16
URL: http://sossob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0