ska ta bilder

ja jag ska ta bilder, på området jag bo i, lägenheten coh anläggningen.
men just nu är jag helt färdig, därför jag inte skrev något igår, var ganska fullt upp, victor och amir kom på besök också igår kväll efter att dom fixat iordning hos sig.

jag och hanna har installerat oss så bra och trivs kanonbra ihop.

idag var första dagen uppe på ica med intro, kul men samtidigt drygt och mycket information!
likadant blir det väl imorrn:P men sen är jag ledig i helgen, skööönt! går upp kvart över sex nu liksom ochvarje natt har jag blivit störd av antingen plogbilen eller en personbil som härjar utanför mitt fönster.

men nej nu orkar jag inge mera, sorry!


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0