mätt in the mage

oj nu är jag mätt, men samtidigt är jag fortfarande hungrig.. hmmmm??
blev lite spagetti och köttfärssås iaf. 
så grymt sugen på juice! men ingen idé att köpa nu, vi åker ju imorrn och kommer hem söndag eller måndag, resten av tiden är vi ju på anläggningen, vi ska ju bo i stuga däruppe och mat får vi på värdshuset.

idag har vi tvättat so fan, sex maskiner tror jag det blev, och det vara bara två pers.
så nu hänger det som inte hade torkar lite överallt i lägenheten, jag skojar inte, badkläderna och underkläder hänger i badrummet, det hänger underkläder och strumpor på vartenda element i lägenheten, det går en vajen tvärs över rummet i vardagsrummet, där hänger det shorts, tröjor och byxor, haha^^ vart lite utfyllnad av rummet iaf:)
i hallen hänger t-shirts på galgar på allt osm går det går hänga på; dörrar, garerober, sen ligger det lite t-shirts över bänken också. men ja.
vi har även dammsugit, och torkat golvet och listerna, fan vad mycket fräschare det känns här nu.
men man kan ju undra vad ola och hans polare hade för sig här förra året.

ska maila red hot också, texten är klar, bara skiss nr två kvar, sen kan jag skicka det till dom och höra mig för.

nej nu ska jag fortsätta messa med victor om deras brandvarnare (klantarsle) och kolla på oth :)


XoXo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0