jag hatar det, jag hatar det

det är förstört, mitt hår är totalt förstört!
och allt jag gör är ligger och grinar över det..

mitt hår är förstört, jag köpte en locktång för att kunna locka det, det går inte, det är för kort, och jag hatar det.
min lugg är avkapad två tredjedelar, jag ha ringen ugg, och jag hatar det.
det är uppklippt och jag kan inte ens få det att ligga ner, och jag hatar det.

de tär förstört, och jag kan inte göra något åt det, och jag hatar det.

åh så mycket som jag vill sätta i förlängningen nu, åtgärda det lite, men jag kan inte, och jag hatar det..

och jag har så mycket jag måste göra just nu, och jag varken vill eller orkar.

jag känner mig så ful, så ful, och jag hatar det.

allt jag vill är ha tillbaka mitt hår.

du fick din chans, aldrig mer... det är förstört, och jag gråter bara mera.

ja, mitt hår betyder mycket för mig.
speciellt min lugg..

och försök inte med "det växer ut igen", för det gör det inte med en fingerknäppning..


just nu vill jag inte ens åka, så förstörd känner jag mig...

hej då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0