det tar lite tid ja

det tar lite tid ja innan jag uppdaterar, men jag har ingen ork, det är ett problem.
 ingen ork eller lust med nått längre, man jobbar och sen går man hem och lägger sig på soffan typ, har man en ledig dag åker man upp och är i backen hela dagen och åker.

och jag trivs med boendet, eller ja, jag gjorde, trivs jättebra med hanna och när det bara var vi två, tyvärr är det ju inte så längre, utan igår kom en till som ska bo med oss, i mitt rum.. fan, i helvetes, jävla, förbannade, satan och fan och hans moster!

visst jag kan gå med på att hon får bo med oss, men jag vill inte ha henne i mitt rum som jag bott i lite mer i en vecka och känt in som mitt. 
jag har en garderob, två hyllplan i en bokhylla och två lådor i en byrå.. jag ska tamigfan ta över byrån som står bredvid sängen, den ska hon fan inte våga röra. 
hon har två garderober varav en inne vid oss och en till, resten ev bokhyllan vilket är tre eller fyra hyllplan och en byrå.  
kom in på rummet, då låg mina resväskor som jag ställt in i garderoben på golvet bredvid min säng, ser inte ut som jag flyttat in längre och jag hade städat faktiskt, det ser inte ut så längre.
hon är äldre än mig, heter emeli och har noll gemensamt med mig, jobbar inte ens med mig, utan ska jobba delvis natt på pw-hotell och sen i incheckningen på dagen.
så jag har noll privatliv, vill ajg lägga mig och läsa på småtimmarna för att jag inte kan sova, kan jag det? nej
om nån ringer till mig mitt i natten kan jag inte svara.
jag kan inte om jag vill, gå in till mig, få stänga in mig och måla, se på en film eller bara få vara ifred.

och säga att min tv är trasig? i helvete heller, det är MIN tv och den fungerar!

och det känns som om jag säger något om det här så är det jag som får flytta ut i vardagsrummet och det vill jag inte heller.

jag mår så grymt dåligt över det här.

inte kan jag prata om det heller, för då börjar jag storgrina, jag är så kass på att ta såna här saker.
får skicka ett sms till mari sen, får se vad hon säger.

men fuck, människan jobbar inte ens med oss, och går helt andra tider.
det är inte precis så jag kan ta hem nån om jag vill.

igår grät jag mig till sömns, dom två timmar jag sov... kan inte sova om jag har en annan person i samma rum som jag inte känner.
vet att nu kommer många påpeka att jag kommer lära känna personen i fråga, men jag ger blanka fan i det faktiskt, jag vill ha ett eget rum, ett privatliv, nånstans där det bara är jag.
just nu känner jag att jag vill bara åka hem, jag vill inte vara kvar om jag måste dela rum.
dela lägenhet, ja, det kan jag göra, men det är en jävla skillnad på att dela rum! det vill jag inte.
måste jag dela rum tills i april då vet jag inte om jag pallar att vara kvar.
och åka hem vill jag inte heller för då kommer jag känna mig så jävla misslyckad.

och så prata jag med mamma om det, nu när jag sitter här uppe i sporthallen, hon ringde, jag satt och grina i telefonen, fick inte fram några ord utan grina bara.
och jag vill inte åka hem till lägenheten, det är allt jag känner just nu, för jag vill inte träffa människan, visst hon är säkert jätte trevlig, men hon pratar så tyst och jag klarar inte av det.

det går inte!

ska gå nu.

XoXo♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Men usch. Jag hoppas det kommer någon lösning på det här. Förstår så väl hela grejen med privatliv, klart man behöver det! I värsta fall kanske du kan flytta ut i vardagsrummt, om inget annat funkar?

2008-12-10 @ 06:43:51
URL: http://slappsaris.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0