chipsabstinens

åh jag har en sån jävla chipsabstinens! på grillchips.
och vi har såna i skåpet.
men jag ska inte, det kommer bli så mycket annat i helgen så nej, inga chips idag!

blev inge bond, nåja, jag ska se på dirty, sexy, money istället.


haha älgen ringde!

e: vart fan är du?
ä: på krogen, fem dagar kvar till muck det måste firas, eller hur karin?
e:karin?
ä: fan, jag menade emelie, du heter emelie! fan! 

åh packade fanskap:P 
det där kommer han få höra länge, ojojoj vad han skämdes över att säga karin istället för emelie och jag är ju inte sen på att spela på där, haha^^ det där kommer han få höra länge som sagt:P 

han ska höra av sig imorrn igen antagligen mellan magasinering och grejer, han är upptagen hela dagen, jag är ledig hela dagen fram till klockan 19:P sen är vi båda upptagna fram tills på måndag:P 

nåja, nu börjar dirty, sexy, moooooney! 
fuck jag har missat lite märker jag..

imorrn blir dte packa lite sen hör ni inte av mig förrens måndag för imorrn börjar introduktionen. så kommer hem på måndag igen och tänker inte ta med mig datorn upp dit. 

nej hej hopp! 

XoXo♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0